Sunday, November 17, 2013

CUTI SEKOLAH 2013 DATANG LAGI !!!!!

Cuti sekolah datang lagi! Tentunya inilah masa yang dinanti-nantikan dan paling mengembirakan hati anak-anak. Ia juga adalah masa terbaik buat anak-anak untuk melepaskan tekanan setelah mengharungi sesi persekolahan yang agak padat setiap hari. Buat ibu bapa pula cabaran mengharungi cuti sekolah sudah bermula. Sudahkah kita bersedia dengan program atau aktiviti yang sesuai buat mereka? Bila kesemua anak-anak ada di rumah, jangkamasa TV serta komputer digunakan adalah lebih panjang daripada biasa. 
Jadi untuk menyelesaikan permasalahan bil elektrik yang akan naik secara mendadak pada musim cuti sekolah ini, mari kita memperkenalkan permainan indoor games untuk anak-anak kita supaya mereka tidaklah asyik menghadap komputer atau TV setiap masa. Banyak permainan indoor games yang ada untuk kita memperkenalkan kepada anak-anak kita salah satu antaranya permainan "KAROM"


Admin pasti permainan ini amat seronok untuk anak-anak kita semasa musim cuti persekolahan pada kali ini. Jadi mari kita cuba.........TERRRRBBAAEEKKK!!!!!

No comments:

Post a Comment