Thursday, May 13, 2010

SANTAI RETRO RmR 2010


1. Pada kali ini, RMR mendapat kerjasama dari ARENA's Entertaiment serta sokongan dari Majlis Perbandaran P.Dickson untuk menjayakan acara perjumpaan RMR seperti tahun-tahun sebelumnya. Kalau sebelum ini kita hanya membuat sekadar santai, datang lepak, Insyallah pada kali ini 2010 kita akan membuat santai retro secara Karnival. Maka pelbagai xtvt telah diaturkan kepada pemilik-pemilik motorsikal RETRO yang hadir pada kali ini.


Tarikh : Sabtu & Ahad - 29~30/5/2010.

Lokasi : Dataran Teluk Kemang Port Dickson,Negeri Sembilan.

Antara XtVT/program yang dirancangkan:-1. 30 Booth jualan barangan dan makanan disediakan.


2. Booth urusetia RMR dan RMR merchandise 2010.

3. Motorshow RETRO- Above 400cc - Open- 2 Dapur - mengikut jenama (Yamaha/Honda/Suzuki/Kawasaki)- 1 Dapur - mengikut jenama (Yamaha/Honda/Suzuki/Kawasaki)

4. Retro Karaoke contest

5. Pertandingan mencari Identiti filem "AZURA"

6. Pertandingan pakaian era 80'anApa yang lebih menarik, sesiapa sahaja boleh menyertai pertandingantersebut secara PERCUMA.


PASTIKAN TEMU JANJI RETRO KITA DI DATARAN TELUK KEMANG NANTI!!!Jadikan perhimpunan kali ini antara yg terhebat dan dikenang di dalamlipatan sejarah ANDA!!!(paste dari azuramengamuk.activeboard.com (RmR forum)......................................AAAAAADDDDAAAA BBBRRRAAANNNIIIII!!!!

1 comment:

  1. patotlah ahd kelmarin bnyk je tgok moto ni kt highway. rs cam kanak2 jer lg tgok keliling ada mto ni n ade lak style2 cm abg aku time d bujang dlo... nolstagia tol. keep it up. jgn pupus kn dia. t cucu aku tgok gmba je lak.

    ReplyDelete